JellyPages.com

Tuesday, April 3, 2012

what a bad day..

Hai..tetiba rasa nak update blog masa ne. Aku tak tahu mana nak mula tapi baek aku creta start daripada awal pagi tadi. Pagi tadi aku bangun lambat coz layan sangat mood nak tdo. Yalah, bukan apa, aku penat sangat sebab semalam memang busy gila2..banyak keja nak kena siapkan sambung lagi hari ni. Pendek kata korang baca jelah tentatif program aku semalam kat bawah..


Isnin ( 2 Mac 2012 )



  • Kelas kul 8 pagi - kul 10.30 pagi
  • bekpes and blek bilik rest jap
  • pegi ptsl buat tutorial calculus dengan Yatt, Bed and Ejan
  • pegi makan petang 
  • pukul 5 ptg pegi kelas tutorial calculus ( aku dapat pegi kali ne  memandangkan Lec workplace on mc )
  • pastu balek bilik and prepare tuk meeting kul 9
  • meeting sniper kul9 - kul10.30
  • stay kat studio buat keja yang tak abes-abes nak kena repair sampailah kul2.30 pagi..

Tentatif takdalah padat sangat tapi aku jadi penat yang teramat sebab aku kena brain tahap kaw2 punya..kalau tak brain amacam nak jawab pertanyaan prof, amacam nak jawab kak yana dalam meeting and amacam nak decide nak guna model mana satu tuk projek PB. Honestly aku stress tahap gaban tapi disebabkan kawan-kawan, aku tak rasa sangat stress tu. Tiba-tiba hari ne pulak jadi hari yang sedikit malang untuk aku..


Apa dah jadi Min..ari ne aku bangun lambat coz g tdo balek masa dah bangun waktu Subuh tadi. Aku tengok cuaca elok aku pegilah basuh kain guna mesin, tengah syok sidai baju, hujan turun pulak. Dah tu aku pegi print nota kat kedai print, mesin tu tak dapat print pulak. Masa aku 25 minit habis kat situ jelah, pastu aku pegi la ptsl siapkan keja and ajak geng2 aku pegi lunch. Tau2 Yatt nak pegi makan laksa rimba tapi masalahny hujan tegar kat luar amacam nak pegi makan kat situ. Yatt pun majok...


Aku tak tau nak buat camana coz dea tak nak kuar dari bilik.huhu..pastu status dea kat facebook siap pantun2 sal kempunan agi. Aku ada rasa bersalah gak tapi cuaca yang tak mengizinkan. Tak reti nak pujuk pastu tambah dengan bebanan keja yang aku ada, memang otak aku stuck tak boleh brain satu idea pon..k baii.




* yatt dengan wajah ceria













No comments: