JellyPages.com

Friday, November 13, 2015

Come Back !

Assalamualaikum wbt.. 

Selepas hampir setahun lebih baru hati terdetik lagi maw hupdate belog ne. 
Hari ne 11 haribulan November 2015, lagi tiga bulan usiaku menginjak 26 tahun. haha. Semakin tua engkau Aminah Hasan. Begitu cepat masa berlalu. Minggu ne aku lawat adek aku yg sedang sarat mengandung d tempat pengajiannya, segala apa yg aku lihat d persekitaran universiti ne mengingatkan aku kepada UKM. Ohemmgee.. 
Rindunya aku dgn varsiti tu. 

Kehidupan solo yg betul2 privasi tanpa gangguan sesiapa, tilam & cadar yg empuk. Meja belajar, rak buku, loker, walaupun agak buruk, tetap jugak aku merasa selesa. Oh my life, i wish one day i will. Impianku utk jadi seorang usahawan berjaya belum lagi tercapai, tapi xpa, biar Tuhan yg tentukan, apa yg boleh aku buat sekarang ne adalah berusaha bersungguh-sungguh. Okay, berbalik kepada topik asal, ntah macamana laa keadaan barang-barang study yg aku tinggalkan d ukm sebelum ne. 

Stationary yg berdozen, barang2 mandi, termasuklah extension. haha. MasyaAllah Aminah, semua barangmu ko tinggalkan begitu jak. Anak-anak patung hadiah befday entah kemana2. Kenangan yg paling aku x boleh lupakan satu jak, masa tu ujung tahun 2012, Hani, salah satu housemate yg duduk satu rumah dgn aku langsung xmaw bukak pintu bilik, macam drama la pulak aku berdiri depan pintu biliknya sambil menangis, dea dlm bilik menangis, sampai sekarang aku xjumpa2 dea lagi. Dengar cerita Hani sambung PHD sekarang. 
Yang paling mengharukan, Hani selalu masak utk aku masa exam. Nampak sgt dea syg gila2 ngan aku. wuwuwu.. Aku rasa aku kena jumpa Hani jugak. Rindu sgt dgn budak sorg tu. 

Btw, ai ai sekarang busy dengan jualan tudung. As always ai ai mmg suka sangat menjual, ai is happy kalau cust puas hati dengan jualan. hahaha.. Baru-baru ne, aku dengan siblings ada buat photoshoot, we really enjoy sebab semua merasa pengalaman baru. 




























Inilah shawl yg jadi rebutan sekarang ne. Eceh-eceh jadi keknis aka Hanis Zalikha bila memakainya. hikhik. Nanti sambung lagi ea semua.


No comments: