JellyPages.com

Friday, December 30, 2011

invitation card ??....excited3! part 2

ok actually invitation card tu tuk dinner redaksi, n ak dapat kad tu ms meetin redaksi ke-35.excited ne mau pegi diner redaksi 34..hehe.. tema denim inspiration plak tu.simple2 ja kan.. tp,ak dpt job mlm tu.jd mC..huhuhu..T_T..bkn xska tp bla kenkwn len duk semeja,mkn sm2,gosip together gather ak plak d dpn melalak kan..eh salah,membebel..melalak specially for menyanyi. hehe..its ok,i redha + pasrah ok..demi dinner team trcinta..chewah.. ptg ms ari kejadian..iaitu pd 21 disember 2011, bertempat di Dewan Bakawali, Puri Pujangga UKM (motif capslock myn? - promote puri pujangga oke..mntau aku ble dapat komisen..hehe)..sO..whats goin onnn...





* thats why aku mekap2 bagai..hehe


* inilah kejadiannya..mn denimnya myn?? 
-hello..ckupla ak pakai suar jeans tu ok.. xpyh lebih2la.huh!:p

hehe..mcm tu la cretanya.senyum2 sblom acara start,pdhal dlm hati aku risau banget..sbb jd mC formal can be a big problem for me..ms zaman skola dlu ak trengat aku slalu rosakkn mjlis formal bla jd mC.thts why ak xcnfident.risau ne.tkut jgak if ak TER rosakkan mjlis..cmn la tu..huhu.malu seyh.so b4 everything start...




* owh noo..knapakah mkaku mcm tu skali..hehe. agak tensi ea dude..maka jdnya gitu..

salah satu ma beloved bebeyh, F a t i n,tgh duk ceramah i..but not so sure if i dgar or x, why the b'coz??busy texting laa..haha..but dun worry babe..i remember what u said,i can do it. rite rite rite?mmg pon.lgpun aku text someone which is say the sme thing jgak.bkn gosip ok..so..d bwh ne plak..he is ma partner ms tu..



* fahmi n aminah




* comel kan kami..hihik..tp aku lg comel la. his name is Fahmi Masrom,sapa2 bminat mau kenalan.. yarh..just pm me ok,pay me 1st then i'll send ur numba to him..wakaka..



* pic by wawa chan if xsilap..hehe




* aku xsure la npa kami gelak sakan tym ne..mybe sbb cameragirl, M I M I, buat mka comot..

yeah..kmi bjaya jd mC formal mlm tu.for u'olls information,he was the best mC..he ever accept an award for that (klu xsilap)..n sgt2 jarang using Malay when being mC..totally in English,i mean english part n his partner for malay.. segan i..hihihihihi..sbb aku mC part time.not fulltime..bkan stakat part time..stgh pon xsmpai..hehe..kejadian mlm tu mcm2 tp xbyk sgt aku dapat pic,random ja..amik from andy keroll + mimi rahman kebnyknny..



* mimi rahman n heels ny yg plg mengancam..hehe




* faten n mka bengangny..hehe



* kak f.k,wawa chan n kak fyda..gojes yaww.




* ijat & syamil yg ak xtau dah knapa..-_-'


beside that,ada jgk model n responden tuk majalah ke 34 dtg,mestilah diorg d invite kan. tanpa diorg sapa yg mau jd pghias+penyeri majalah tu..huhu..include my besties..yatt,mal n lan..



* aku n yatt..:)



* aku, yatt n mal..



* masa ne lan jd jurugmbar..sabar ja la ea.



* l a n



* faten/fatin n me..dea team grafik n aku wartwan rencana ms tu..

n dis is ma kazen..adeh..c Aepun Ucop Yusuf..nm facebook bhaa belank..hehe..c uCop a.k.a muhd yusuf bin idris..he's in redaksi 35 as team grafik..yeee....ada sua kwn fatin n mimi kann.. xla sunyi..(fatin+mimi : bila ms plak kmi sunyi ne myn..)


* for ur all information,dea pndai men gitar, akustik gitu n as usual..myn hasan owez rosakkn agenda gitarny.hehe.dea men ak nyanyi sumbang2..bear ujan sana..

yang paling special n touchin malam tu is ma kakak..SITI NUR HANA YAHAYA datang jgk stelah mengecewakan aku dgn mengatakan dea xdpt dtg sblumnya..n as owez..putih was our choice 4 dat nite..hehe..coincidence oke..


* sorryla pic agk gelap sedikit..she is ma beloved sista..ma rumate sepnjg shokshem..hehe

mari kta tgk warga2 redaksi,esp yg pempuan.hehe d sebalik tabir majalah uKm new concept yg agk gojes..hehe..















* abaikan ijat oke..moodny terlebih bgs mlm tu.. haiya...

the last but not least.. ANDY KEROLL ..jarang gila ada mka ne org tau..slalu d balik tabir yg mmg xtrbalik lgsg..


* finally i got u!hehe..aku amik pic ne dr profil yufi amran..klu x jgn hrp.he's taken already..harap maklum..(N_N)


T H E  E N D










No comments: