JellyPages.com

Wednesday, December 28, 2011

uKm di hatiku...:') ( what ?? unbelieveable ! ) part 2

yang ne part 2..saja ak gna saiz yg besar skit..part 1 cm kecik ja tulisan..nt yg rabun dekat cmn nk bc kan..hahaha..ehm2....
ok,nOw d kafe pusan...jeng3..ak tringin nak mkn rojak..huhu..
xdalah smpai mengidam tp tetba tringin so apalagi....




haa..yg ne aku punya..besa ja..ak da lunch td
xmuat nk mkn bebyk..



nie yatt n lily..mee rojak..sedap gak ne.ak jeling2 ja ok..



hepynya  saya  dapat  makan  rojak..hehe



cik lily..setelah  skodeng  tgkap  yatt  tadi..hahahaha..



sebab  nak  sangat  makan  ne  laa  ak  trtggl  kunci td..T_T


tp, yang ak xbrapa puas hati  di  kafe ne  kan...hari  ne ja la..ari  lain  A++..



perasan  tak  atas  meja  tu  suma  still  ada  pinggan  mangkuk  yg  kotor..mn  suma  pekerja  ne.! diorg  xbersihkan  ka..?? klu  nak  pekeja  tambahan  ak bleh..tp  tu la..aku  nak  upah  rm10  5 minit, blom lg  elaun  makan  n  tmpat  tggl..merana  kau  nanti..hehe..btw, kjap  ja..pas  ak  membebel  jap,tetba  muncul  pekeja kafe  g bersihkan  suma  tu..tau2  ja  ak  da  nk  mengamuk..yalah  sy  kan  myn hasan,  merangkap  bos  luar  kafe  pusan..hahaha..


aku  hengat  pasne  blek  bilik..rupanya cik lily nk pegi  canselori..haiya..awat  xhabaq awai2...xtgk ka aku tgh serabai ne..kan klu ada     jejaka  ensem  mcm ari tu cmn??isy3..xpalah..demi kwn i rela ok..tp if ada org ensem awas ko cik lily..huhu..



inilah  fenomena  kaunter  bendahari  tym  studyweek ne..mmg patut  ak pegi  dgn keadaan  serabai..
xda  org..cik  lily  kita  br  nak  serah  slip  byr  bil  yuran  dr   cimb  yg dah  d buatnya sekurun  yg lalu..adeh..org  kelam  kabut sn sini  g byr yuran  spy  ble daftar  kursus  dea br  nak serah slip  tu  tuk claim  resit..pelik2...( trmsuk ak la..byr awal2,pastu  tros  g claim  resit  spy  kul12  tgh mlm  da  ble bkak  n daftar..tamak  kan..ms  tu  rsny  fak FEP  ak yg  puny..haha  )..xpalah jnji skang  da ble daftar kan... then,pas dea  da  dapat  resit..ktaorg  duduk  kat  dpn  kaunter  tu n start  gosip..hehe..cm xda  tmpt laen..bkn apa bai ari  len  ko xkan  ble  buat  punya....bz  menjg..sesak  keadaanny..so  ak snap  la  pic  d atas  smbil  dgr  lily membebel..kt  pusan  td   yatt  bebel  ak...pas  dah  puas  gosip..ktaorg  gerak  blek...jap3..ak tringin  makan  kek  bebeyh!jom  g bakery!!!!


aku  nak  makan  kek  oreo cheese...wlupon kan..
secret recipe jauh..harap maklum..xda dlm uKm..so  bantai jakla  apa  yang  ada..taraaaa!!




oreo cheese cake..hehe.sorryla kabur sket..




xabes pon ak mkn..once again yatt bebel aku sbb xhbskan..sorry genk,mual tekak mkn even one slice only..dem..aku mau yg d SR tu jgk..huhuhuhu..sabar ja la..nt kuar aku cari la kan..hehe..
ok,smpai sini ja coretan..nt rajin ak tmbh lg la..aku usahakan.
haha..rajin/malas/rajin/malas/rajin/malas..rajin..ye ye.

k.baii..

p/s : byk lg gambar len tp xbrapa cntek sbb ak gna mini dslr ( n4n yg xbrapa mau cggih tu )..so pa ble bwat la kan..daaa.






No comments: