JellyPages.com

Sunday, January 20, 2013

Keheningan Di uKm..

     Assalamualaikum w.b.t.. Hai semorang. Semalam, 19 haribulan Januari 2013, bersamaan hari Sabtu adalah tarikh sepatutnya aku blah dari uKm balek ke bumi Tawau tercinta. Yang sedihnya aku gigihkan jugak kaki ke airport tuk hantar kawan aku yang balek Tawau pada hari yang sama dengan aku, yang sama kekononnya. 

     Rupanya, kawan aku dah check in kan aku. Patutlah tak dapat nak cancel penerbangan seminggu before tuh. And, this is my boarding pass. I should get it and going. I thought that i'll change my mind but unfortunately i dont have any courage to do that. Wont be able to bear it at all. 






dah jadi macam belacan basi aku rasa




this picture..saja nak nganjing aku..


       
       Owh bestnya tak dapat balek..huh.. Saya memang gembira sebab tak dapat balek. Sobss... By the way, jap lagi meeting Redaksi nak start. Tak dapat tulis banyak-banyak. Guwa blah dulu ep. daa..hehehe

No comments: