JellyPages.com

Saturday, March 24, 2012

kaWan...

Hai...hari ne hari Sabtu bersamaan 24 Mac 2012. Well, hujung minggu kali ne aku xberapa sibuk sangat sebab aktiviti atau program terdekat suma da habis. hehe.xdalah habis sangat tapi habis jugaklah. Especially semalam,outing 2 Aminian Sniper di Dataran Putrajaya. So,sekarang ne fokus g outing Mega pulak nanti yang melibatkan bengkel sekali, and jurugambar popesonal jemputan masa tu..surprise..biar suspens sikit.hehe..



* outing first ari tu g kLcC so kali ne Dataran Putrajaya..hehe
abaikan pose d atas.




* kanak-kanak riang di bawah sunset..yeeehaaa...



Ok, sal outing semalam dah habes. Act,aku nak story fasal kawan hari ne..i mean, persahabatan..cehh..tetiba pulak kan. Sebenarnya ari ne cik toten ajak pegi bermandi-manda ke air terjun. Ntah apa namanya tuh aku xhengat. As usual, akulah orang yang paling excited and tetiba cik yatt kata xyah pegi sebab ari ne nak buat model ekonometrik. "Takkanlah masa nak buat model ne ko sibuk gak nak pegi picnic min?"..lebih kurang macam tu la dea kata kat aku. Yolah, fine..T_T..Picnic lain cerita, janji nak kuar dengan classmate aku pun lain cerita jugak. Kawan aku ajak pegi beli baju and kasut untuk job interview workplace. Aku mula lahh pening sebab untuk job interview tu, kena pakai dari atas ke bawah seformal yang mungkin. Haiz..aku kata kat dia kau lelaki, xyah pikir banyak. Cari kemeja seluar and kasut dah settle. Aku kena cari kasut bertumit lagi, tak decide lagi samada nak pakai baju kemeja or baju kurung.. Pastu laen lagi tudung and beg tangan yang aku kena match kan sekali..haa..
Pening-pening.. Macam ne jelah,lepas dah abes fikir then baru aku decide ep. Tak paham betul apsal aku kena buat macam aku kena betul-betul pegi interview..hehe.. nak dapat A kan min..memanglah!


Sambil menaip entry ne, aku tengah dok menghadap Yatt n Sepul Ijan yang sedang bertungkus lumus buat model ekonometrik tuh. Turn aku jap lagi so sambil-sambil tu aku online lahh. Ijan ajar Yatt dulu then baru aku. Bed ngan Leyli tak tau mana ntah. Bila dah bosan macam ne mula lah rindu boypren..eh.
aku ada bF kerww?haha..Just terkenang and terengat kawan-kawan lain. Manalah diorang ne pegi. Ntah apa yang diorang buat. Study la kan coz mid dah dekat. Entah bila pulak aku nak start study coz ada satu or dua paper camtu yang lec buat mid tuk sem kali ne. Sapa lagi kalau bukan kawan-kawan yang aku engat.





* babe n me..masa zaman muda-muda.




* fLizzow, me, lala n ernie.
Masa zaman skola dulu.



* yatt, leyli and me




* ety, pika, me, siti and toten..epy besday to pika+siti.. 
sorry bebyk coz malam ne korang tepaksa mandi air kolam ikan.




* pika and ety.masa meeting sniper. kak yana masak tuk kitaorg, 
naseb baek malam tu aku xble makan byk sgt, klu x,cnfrm periuk tu 
aku yang pegang.



* masa meeting redaksi,aku and mimie..hehe..sharing is caring..lagi2 klu muvie baru.



* Nat and aku..



* ramai-ramai..even ada yang xda.hehe


Kadang-kadang bila kawan tak ada hidup kita jadi kosong. Tanpa kita sedar, secara tak sengaja, bila perlu jelah baru cari diorang, lagi-lagi masa ada banyak masalah or banyak keja. Harap-harap, pasne if aku ada silap or salah, tak dapat nak bagi komitmen or apa,just cakap ok. Aku cuba sedaya upaya tuk perbetulkan apa-apa yang patut.^^



S E K I A N...





2 comments:

yatty ismail said...

hai

aRiey said...

Eh gmbr dulu kala...auwww malu..hehe