JellyPages.com

Monday, March 26, 2012

Oh Tuhan tOlOng mAkbUlkan dOa saya..

Hai..Assalamualaikum..mula-mula sekali aku nak buat pengumuman, bahawasanya minggu ne aku sangat-sangat busy.huh. Keja banyak sangat sampaikan ada yang tak pasti lagi dapat siapkan or tidak. Tapi sempat pulak buat entry baru kan..muahahaha..siap tuit + update status facebook lagi. Memanglah sebab buat keja sambil online, setakat login UKM Jaring tu takda hal lahh..lagi-lagi surf wifi fakulti via fon jahh,senang sikit. My task :






1. Artikel-artikel yang aku kena edit sekali lagi sebelum bos finalized.




2. Tutorial makro & calculus..basi soalan tu tunggu aku kalo cenggini.




3. Resume..




4. Final report tuk projek KP.( dah jumpa prof pagi tadi tapi dea suru aku buat model baru..T_T..dah siap dah pon..wehew.. )




5. Photoshoot tuk responden-responden terhormat ( hot-hot belaka ).




6.Projek subjek PB. Keja tak jalan lagi ne, baru nak start enjin.




7. STUDY..............................T_T...aku tak ulangkaji apa-apa lagi ne.. wuwuwuwuwuwu.....even mid nanti satu/dua paper only.




ya Allah..tolonglah permudahkan segalanya. Bagi kekuatan untuk siapkan semuanya ikut masa yang ditetapkan. Jauhkanlah sebarang anasir-anasir yang sering mengganggu ( esp kemalasan yang melampau-lampau,online memanjang, kelaparan yang tak masuk akal..haha..dah makan still nak makan lagi, keinginan untuk kuar memanjang..huhu..dah bosan dengan gangguan yang sama setiap sem ). And akhir sekali, jauhkanlah dari perkara-perkara yang tak berfaedah dan hubungan yang sia-sia..Aamin..























No comments: