JellyPages.com

Tuesday, March 13, 2012

Minggu yang sibuk..oK..

Hai..once again update..hehe.seriously aku tension coz banyak sangat keja sepanjang minggu ne. Notice board hampir penuh dengan reminder ( sebab aku agak pelupa jugak ), organiser dah lebih dari dua. Satu tuk study, satu lagi untuk aktiviti. Owh myn, mana janji-janji mu yang mengatakan bahawasanya sem ne xmau busy2 udah..huhu. Terbusy babe..xsengaja..minggu ne kena siapkan..








Ok, this is my list...........




 1.  task tuk workplace coz minggu depan penilaian interpersonal communication dah start..( dah siap tadi tapi xapprove lagi..hehe )




2. booth redaksi dah bukak and hampir tiap hari aku kena jaga booth tu sebelum or selepas kelas, so kepada suma yang anggap aku kawan korang, jangan lupa datang, penat dah aku pomote.. ( ADA SESI BERGAMBAR ON THE SPOT, gambar sapa paling menarik, ada tshirt REDAKSI tuk korang..mai2.. )



3. dah kena cari tajuk tuk thesis coz minggu depan lec nak jumpa tuk approve..T_T..( klu aku pilih tajuk pempuan,shopping and ekonomi..agak2 lecturer approve x??? )




4. present kaedah penyelidikan..takut kena hentam ole lecturer..:'(
 ( for eg : lec said 'busy nak cari salah thesis orang, apa ko hengat thesis ko bagus sangat ke nanti haa?'..me reply, ' dah prof yang suh saya cari..saya buat jelah'..then dea respon semula..'a'ah kan..betul jugak..xpalah,pegi duduk'..




5. tutor aku xsettle lagi...makro jelah yang dah siap..




6. Rabu ne ada meeting sal projek mega kelab fotografi kesayangan ku, yaka...pastu cadangan sok sek yg aku buat masih aku ragui...




7.starting from today, akan ada training untuk something yang aku terjoin tiap malam. Owh nooo.......




8.Set appoinment tuk photoshoot dengan responden ko yang hot suma tu myn........bila..bila..bila...argggghhhhhh...




9. tatau lagi ada masa untuk pegi dating or tak..T_T..oOOoppss..i ada bf kerwww? hahaha...




Well, myn ko xyah nak post2 bagai yang ko busy ok..suma orang pon busy, bukan kau jelah..so think positive and just move on..makesure suma berjalan dengan lancar and baek2 sahaja. Banyakkan tengok notice board kalau tak nanti ada yang terlepas pandang.k baii..

No comments: