JellyPages.com

Sunday, March 25, 2012

wake up Myn..

Assalamualaikum w.b.t...tiba-tiba hari ne aku rasa penat and tension sangat-sangat sebab aku baru tersedar certain kerja yang aku buat sebelum ne rasanya tak berkualiti langsung. Aku tak puas hati. Seriously rasa down sangat-sangat. Benci gilaa bila fikirkan keadaan macam ne. Haiz..Even sekarang ne aku dah perbetulkan apa yang patut tapi tetap rasa geram. Bila hasil kerja tak memberi kepuasan kepada diri sendiri, apatahlagi pada orang lain kan. Dimana silapnya aku pun tak tahu,yang pasti memang berpunca dari diri sendiri. Aku kena fokus. Tiap hari mesti ada kesedaran untuk sentiasa fokus dengan setiap apa yang perlu dibuat. 




Beside tak berpuas hati dengan hasil kerja yang aku buat ( xkiralah esainmen ka, tutorial ka, artikel yang aku kena siapkan ka ),once again tiba-tiba aku rasa akulah orang paling kurang pandai di dunia ne. Sebab aku dah buat sesuatu yang sangat bodoh. Macam memperbodohkan diri sendiri pun ada jugak. I need some space to think and fix everything. Bukan nak jadi orang paling sempurna dalam dunia ne but at least i didnt hurt or damage myself, right. Oh God..what i've done. Something come up in my life and i dont know how to say coz really cant handle this. K baii..







No comments: