JellyPages.com

Tuesday, August 28, 2012

Raya di Perantauan...Lagi Part II

     Assalamualaikum..skang ne aku nak post entry part kedua pulak. Masa ne raya ke empat if xsilap, raya keempat ne pic lebih skit. Before aku start ceta sal raya keempat, jOm layan pic masa raya kedua. Raya kedua aku ngan dua org mokcik tuh beraya sekitar Kg Lonek. Dah alang2 stay sana,so siggahlah umah mami angkat ktaorg. Senanya aku konpius, kira mami angkat ka nanny angkat. Apa2 jelah..Masa majlis kahwin kakak sepupu aku tiga bulan plus plus, kami sekeluarga, the very big family stay kat umah Wan Dijah ne. Sempat jugaklah berhomestay kejap d Kg Lonek.




tema baju is kaler merah. tp cik Bell xda baju merah lakk.



raya kedua yg best..




merah mak ngah i kali ne..



     Raya kedua jelah yg ada warna tema. Ari laen xda. Memang aku rajin nak sedia baju yg bertema bagai. Ne pun senanya kebetulan Sueyean ngan kak Mala ada baju kaler merah. C Bell jaklah tetba biwuu..oppss..biru..gedss Myn.
Now, pic raya keempat. Masa ne aku just guna baju kurung yg ada. Ahakss. Baju baru dah habes pakai. Awal pagi pemandangan sawah padi yg dah kekuningan mmg cantek, so apalagi...




kaler baju beg & tudung dah kena dah..



me : berdiri dulu betul2 yean..
yean : auww..betul2lah suda ne..



me : naa..gitu donk..posing sikit..aigoo



smile..smile...



Cik Bell


me..bella n sueyean



men tapuk2 laie



beg tudung & bunga dah sedondon..






peace yeaw..



huhu..cahaya matahari menusuk ke kalbu..


















gewdix ko myn..werk..werk..


     Selesai dengan shooting ( :p ), kami pun bertolak ke Klang..lupa lakk masukkan Klang dalam list..hewhew..pastu baru ke destinasi yg seterusnya. Good bye Kg Lonek..good bye Jempol..good bye Bahau..good bye Seremban.. Jumpa lagi nanti ep.











No comments: