JellyPages.com

Tuesday, August 28, 2012

Raya mereka-mereka yg ku sayang...

     Bila aku sibuk dengan raya di sini..di Tawau ma hometown tercinta pulak laen ceritanya. Semangat bapak aku mms picture diorang raya di sana. Engat jugak bapak aku kat aku. Masa raya pertama tuh aku sempat gak call parents aku minta ampun minta restu dengan apa yg aku buat kat sini. Airmata dah bergenang dah, tapi ego anak sulung punya pasal, sora aku control, biar diorang xperasan yg aku tengah sedih2.sob..sob..xdapat cium tangan mak bapak aku. Dahla aku rindu gila kat diorang. Last jumpa diorang empat bulan lepas kat Seremban. Tapi xpalah, janji diorang dah send duwit raya. Tu yg paling penting..hikhik. 
    
    Raya tahun lepas aku engat lagi, semangat gilaa aku buat biskut raya dengan adik2 pempuan aku. Mak aku decide kena buat biskut apa, then kitaorg pun buatlah sesama. Tak habis dengan tu, kami bizi plak dengan kenduri doa selamat + kesyukuran tuk adeq aku yg dapat sambung pengajian ke UIAM Gombak. Buat masa bulan posa tuh lebih kurang mcm open house. Kenkawan & cikgu sekolah datang ramai2. Best gilaa. Sumpah aku rindu suasana tuh. Bukan xmau balek raya ne, tapi ada exam plaknya pas cuti seminggu. If aku balek gak, kompom xstadi & xnak balek uKm dah. Better aku stay jelah.

    Beside bizi beraya, dlm masa yg sama aku tau diorang d Tawau bizi buat persediaan tuk majlis kahwin adeq lelaki aku gak. Tapi xdalah aku risau sgt coz family aku pihak lelaki, xbizi manjang mcm belah pihak pempuan. Lega hati aku. Antara picta yg bapak aku send...





my parents



my parent + siblings



my siblings + kazen dr sebelah mak aku




anggota pempuan dr sebelah mak aku.
makcik aku kurang sorg, dea xdpt balek cm aku gak




inilah the gedixess yg aku rindu..haha




ini geng2 lelaki lakk.


     Tak cukup dengan pic yang dadi aku send. Aku kebas lakk dari fB adeq aku.hewhew...nampak sangat aku stalk fesbuk kamu kann.haha..




sawan jumpa kamera ka cemana..






auww c abe Doll



comel-comel suma mcm aku.ahakss..



ini aku jeles....:(



rindu sama c enong..makin comel ko yah deq.



fyza & c amin hasan yg sudah jadi suami org



fyza, adeq, enong & fatyn



jan buli c adeq waa..



sama c dadi..ini pon aku jeles..:(


     Apa2pun, family must come first. Love ma family so damn much. I'll do anything for them & happy too as long as they're happy. Love all of you. 




No comments: