JellyPages.com

Friday, September 14, 2012

Lepaking ?

      Assalamualaikum w.b.t.. Hari ne ari Jumaat, bersamaan 14 haribulan September, means..lima ari lagi, befday someone which is important in ma life akan menyusul. Tapi, xtau nak buat apa, maybe aku wish jelah macam besa. Bila dah jumpa nanti, barulah bagi surprise + present..hehe.. Omey..omey.. 

    Senanya aku update blog ari ne bukan nak ceta sal befday someone tuh. Nak ceta sal gathering dengan kawan-kawan aku. Kekononnya yg akan datang ada lima orang termasuk aku, last2, bertiga jaklah.huhu. Hampeh betul. Yang muncul cuma aku, Dhiah ngan Ijan. Dua orang lagi ada hal. Bizi sikit. Maklumlah diorg kan 'board director of uKm'. Sebab tuh susah nak muncul. Bizi manjang.

     Ehm2, senanya pejumpaan petang ne bersempena kepulangan Cik Sarizan Sabari ke uKm setelah berehat selama satu sem. Arituh dea terlibat ngan eksiden so dea tangguh jap. Tunggu punya tunggu, Cik Ernie Sulastrie xda gak respon, Encik Dayat Rahmat plak ada keja. Haiz, tym kami xcari ada jak muncul, masa begini, xda plak kamu kann..  Xpalah..banyak lagi masa. Banyak la sangat, sem ne bizi dengan thesis..huhuhu.. Sem depan insya Allah klu xda halangan, aku g prektikel dah. Mohon minggu2 akan datang korang dah tak bizi. Aku ne, insya Allah dah xbizi sangat coz aku dah 'bersara', nak tumpu ngan final year la katakan. So harap2 dapat luangkan masa sesama lagi. Cett..ayat xbolehh blahh.

     Happy sangat coz dapat jumpa Ijan. Terjawab gak suma persoalan sebelum2 ne. Aku ngan Dhiah memang lega gilaa sebab dah nampak keadaanny yg sudah pulih tu. Sudah mampu senyum macam besa, alhamdulillah. Berkat doa semua orang akhirnya dea pulih. Katanya last operation arituh doktor masukkan tiga skru.huhu.. Seram sejuk aku dengar dea bercreta. Xpalah, janji skru tuh makesure skull ko melekat d tempat asalny ya Jann..

     Ada gak certain matter yg dea xengat, tapi xpa. Janji dea kenal aku, dea kenal gak Dhiah. hehe.. Itu yang paling penting. Lepas lepak sejam lebih d kiosk fak aku, sambil minum petang, kami pun gerak g PTSL, Ijan nak pinjam buku. Agak tercabar di situ yah, 1st week dah g lebry pinjam buku. makkaiii.. Pas da settle kat lebry, kami gerak g pusan. Kekonon nak cuci mata dengan barang2 yg banyak d jual, bila dah sampai pusan, satu apa pun xda. Agaknya kami xd benarkan 'ter' beli barang. Suma dah kemas bersih. =.= Geram jak rasa. Aku dah semangat nak tunjuk kat diorang tempat jual tudung. Ciss.. 

     Dah xda apa nak buat, kami pun baleklah. Before balek tuh aku dah mintak diorang xbizikan diri ujung minggu yg akan datang coz aku nak bawak diorang g Melaka jenjalan. Mohon masa tuh suma ada. Plan ne since 1st year lagi d bincang2, tapi sampai sekarang xd buat2.huhu. Harap2 menjadilah kali ne. Kali ne jak..pleaseee...hewhew.. Jomlah kta g Melaka cuti2 Malaysia. hikhik..






Dhiah.. xda pic penuh coz dea xska masuk pic dlm tnet




mampu ? huhu..psiko abes aku oleh c Ijan




pic lama aku, cik ernie & Ijan..masa ne aku & Ernie msh 1st year lg.
hehe..juniOr tegar..




     
     

No comments: