JellyPages.com

Thursday, September 20, 2012

frEe nOtE bOok yaNg aKu dapat

     Assalamualaikum w.bt.. Hari ne aku update blog lagi. hikhik..dalam kesibukan awal-awal sem ne sempat gak aku amik sedikit masa tuk update. Jadi dak 3rd year ne payah gak rupanya. Busy memanjang starting from 1st week lagi. Alhamdulillah, syukur kehadrat ilahi, setelah berhempas pulas dua tahun d uKm, akhirnya aku jadi gak budak final year. Semester 1 sesi 2012/2013 ne insya Allah merupakan last sem aku d uKm.huhuhu.. Terharu banget. Cepat jak masa berlalu, aku dah jadi final year student. Sem ne buat thesis, insya Allah sem depan pegi practical. Ya Allah ya Tuhanku, permudahkanlah segalanya.. Aamiinn..

    Sebenarnya aku update blog hari ne bukan nak creta sal tahun akhir, tapi nak cerita sal kejadian hari ne. Hari ne aku sangat berbangga sebab buat julung-julung kalinya aku fokus 100% dalam kelas. Xda langsung berangan & online mcm ari2 sebelum ne. Hehe.. Menguap pon xda. Cayalah Myn.. Siap salin nota slide lec d depan lagi. Bravo..bravo..padahal aku sebok g salin sebab nota tuh xda dalam ifolio. If xda, cemana aku nak buat ulangkaji nanti. Haiz.. Tengah asyik salin nota, aku terselak bahagian depan buku nota aku tuh. And aku terbaca something yang d tulis oleh someone yang aku xdapat kenalpasti sapakah gerangannya. Betul-betul mengejutkan. huh..

    Jeng..jeng..jeng.. Sapa punya keja ne ?? Aku geram gak apsal aku boleh tak perasan ada orang yang conteng buku aku. Permanent plak tuh. Xnak aku padam guna liquid paper. Mencemar duli. hikhik. Tapi apa yang orang tuh tulis sangat berpotensi buat standard aku tergugat. Betul-betul buat aku hilang tumpuan kejap. Bunyi ayatnya, " Aminah kedekut, guna buku free!!! ".. Makaiii.. Suka hati jek cop aku kedekut. Aku bukanlah kedekut.hehe. Cuma gunakan jelah buku nota yang aku dapat free tuh kan. Daripada membazir g beli baru, bek guna yang ada. X gitu ? 

    Tak laen tak bukan aku suspek c Ernie Sulastrie Sumansor. Jaga ko yah macik, dengan ko sak tuh aku lepak minggu lalu ( dalam kelaslah ). Lagipun tulisan tuh lebih kurang tulisanmu. Haiz, ka aku patut antar buku ne p Forensik, bear dorang d sana tuh siasat sapa yang buat. =.= 






nampak tak ? sampai ati kan dea kata aku kedekut..
sob..sob..





tak jelas sangat pic ne, maklumlah, guna fon jak.





haa..inilah dea buku free yang aku dapat dari uKm CESMED tu.
nak tau apa tuh uKm CESMED ? google sendiri.




No comments: