JellyPages.com

Saturday, December 1, 2012

Fear Factor

      Assalamualaikum wbt.. Hai semorang. Semoga sihat-sihat sahaja hendaknya. Jom kita posa sunat minggu depan.hehe. As usual, posa sunat pada ari Isnin & Khamis. Kalau korang rasa larat, posa seminggu terus. Bak kata someone kat aku. Ehm2.. Senanya aku update entry sebab nak story sal presentation semalam tuk subjek Ekonomi Buruh. Subjek ne one of my major subject. 


    Mesti korang pelik kan, apa kaitan tajuk fear factor dengan presentation. Actually, presentation tuk eko buruh adalah yg paling menakutkan sekali sepanjang pengajianku di uKm tercinta. Why Myn ? Why ? Sebab utamanya ialah Prof aku, Prof Zul, di mana wajahnya seiras tapi tak serupa dengan Nasir Bilal Khan tu, adalah seorang pensyarah yg sangat menakutkan. Dea menakutkan bukan sebab dea garang atau panas baran. Tapi banyak soal. And  hampir semua soalan yg selalu dea tanya masa kuliah, aku dengan semua classmateku tak dapat jawab. 


     Aku risau kalau-kalau dea banyak tanya semasa aku, Lizza & Florand membentang. Macam yg kami jangka, dea memang tanya pon. And tak tahu nak jawab apa sebab dah terlalu risau plus memang kami takda jawapan untuk soalannya tuh. Prof..Prof..orangnya serius lawak sebab selalu menyindir via contoh yg dea kaitkan masa belajar. Especially bila kami dah hilang tumpuan dalam kelas. Dea memang one of the best lecturer i ever had.


    Honestly aku memang ada request ngan Ernie & Teha tuk support kami masa presentation tu. Siap komen kat fB kekonon aku nak diorang bawak banner atau sepanduk. Tapi..itu cuma sekadar memain. Bukan betul-betul. Yg sadisnya, diorang buat betul-betul. And itu sangat mengganggu tau.haha. Tengah syok membentang, dua-dua sekali angkat kertas tuh dengan senyuman sinis lebar sampai ke telinga. Aku pantang bila diorang dah start buat keja-keja gini. Memang tak menahan, situ jugak aku dgn Lizza gelak. 


     Taulah yg Prof hadap kami kat depan. Kemain lagi korang dua orang buat onar kat belakang Prof. Walaupon macam tuh, serius aku terharu.hehe. Ada jugak kenangan. Siaplah korang, aku buat lagi special & mantap bila sampai giliran kamu nanti.hehehe. Masa present tuh aku tak dapat snap pic diorang berdua tgh gigih mengangkat sepanduk. Bila kuliah dah abes, pas aku & Lizza paksa barulah diorang mengalah.





omey kan ? haha..memang takda apalagi yg aku
nak dalam hidup ne selain dari kawan macam ne. They completed my life.


    

No comments: