JellyPages.com

Monday, November 26, 2012

Student Life..

     Assalamualaikum w.b.t & the very good evening kawan-kawan. Masuk ne dah dua kali aku update blog untuk hari ini. haha. Bukan tak busy, sangat busy tapi tetap jugak nak update sebab stress hOii..sob..sob.. Stress gilaa hari ne. Tak tahu mana nak mula tapi tuhla, aku memang stress. hahaha.


     Aku akui, memang sem ne sangatlah berat. Empat subjek major ditambah dengan tesis. Makkaaiii.. Hari tuh aku decide xnak anggap susah, xnak stress sebab kena think positive. Akan tetapi akhirnya aku tewas jugak. Serius stress woo.. Ntah bapa banyak kali dah aku mensi pekataan stress. haha. Assignment berlambak. Pastu suma nak kena cari data and buat analisis data. Aku anti gilaa dengan analisis data bagai ne. Hisy. Apsal lahh suma prof nak aku buat analisis data. Suruhlah buat laen. Aigooo...

     
     Okayy, senanya petang tadi aku baru tahu secara official yg aku dah dilantik as Editor Pengurusan II untuk Sidang Redaksi MA'UKM ke 36. Berat derr. Aku tengok ada dah tercatat dalam surat suma tuh. Nampaknya habislah no.fon ku bersepah sana sini atas urusan rasmi. Tapi xpa, manatau no.fon ku sampai ke tangan menteri.hikhik.. Ada gak job sikit. kewkewkew..


     Petang tadi aku kena g hantar esainmen, tapi prof xda kat pejabat so aku hantar g pusat ekonomi. Tu baru satu, ada empat lagi tak settle. Part hantar memang da settle derr, tapi yg tak bestnya kena present. Slide tak buat lagi ne. Esainmen pB lagi satu hal, nak video, pic bagai. Haiz, kalau takat nak video dari youtube aku tak kisah, lebih 10 aku sorong kat lecturer. Ini, dea nak video dari skola pedalaman d Sabah. huhu.. help..help..seriously help..!


     Dah puas membebel sal esainmen. Aku nak cakap sal Redaksi lak. Aku puas hati sebab tugasan pertama dari big boss berjaya aku buat. hehe. Banyak lagi aku kena belajar, macamana dengan flow dan sebagainya. Rabu ne 1st meeting, aku dah tempah tempat and dinner. Esok lusa aku tak tau apa pulak yang aku kena tempah. Apa-apa hal, aku akan usahakan yg terbaik. Bak kata Mr Boss baru, kena pandai bezakan antara peribadi dan keja. No prob dude. I know what to do.hehe. Pastu aku kena make list dengan sapa aku kena keja, dengan sapa aku kena deal. Aku bukan jenis yg serius time keja senanya, tapi sorang yg sangat suka main. Sumpah orang len akan fedup bila keja dengan aku. Tapi jangan risau, sebab keja aku siap. hehe


     Fuh, lega jugak sikit pas membebel serba sedikit d blog ne. Sebelum tu, aku nak tunjuk pic biskut dari Sri Lanka. Ni kira ole-ole kedua dari Sri Lanka. Biskut cokolett ala-ala Chipsmore, jangan salah paham, as usual, Chipsmore lagi sedap. Biskut ne halal. Jangan risau okey. ^^







No comments: