JellyPages.com

Sunday, March 31, 2013

Im not a shopaholic..noo..

Assalamualaikum w.b.t.. Hai semorang. Sekarang ne aku betul-betul bad mood. Sebab aku dah belanja RM121.50 dalam masa sejam setengah. What a bad attitude i have. Its not about being kedekut, its just aku dah insaf lama dulu, aku dah tak nak buat lagi perangai lama tapi apa yang aku buat petang tadi memang tak boleh dimaafkan. Aku betul-betul yakin yang aku dah berubah sebab sebelum ne, to be honest aku memang pantang g memana, or masuk kedai memana, mesti mata & tangan aku bekerjasama dengan jayanya tuk beli apa-apa yang aku rasa nak beli. I'll find a 1001 reason to buy & thought it's as an investment. -_-.. Thats me before. And now, its come back.


Its been a year i've act wisely. tapi entah kenapa since balek umah, perangai lama aku macam datang balek. To be honest, its not just for today, but it happens since two weeks before. Masuk memana kedai pon mesti rasa nak beli sesuatu walaupun benda yang aku rasa nak beli tuh tak penting langsung. Bila aku pegi kitchen ware store tadi, laen-laen jek yang aku angkut masuk dalam bakul. Aku rasa, mulai minggu hadapan, aku kena duduk diam dalam rumah, betul-betul..untuk setiap hujung minggu. Baek aku fokus untuk read all the books & pretend such i dont need anything. Kan. hehe. Its such a brilliant idea Myn. Bravo. ahakss. And last but not least, budak ne macam dah terjangkit dengan wabak penyakit shopa yang tak berapa nak berjangkit. #sigh





My younger sister, Nina.



No comments: