JellyPages.com

Wednesday, October 31, 2012

Majalah Dah Siap Cetak ??

     Assalamualaikum w.b.t..hai, pagi ne aku excited sangat nak post new entry sebab Majalah Aspirasi UKM dah siap print. Aku dah tengok and tak sabar tuk edarkan dengan suma warga UKM. Phew.. Lega bila tengok artikel yang aku buat menjadi dengan jayanya. Terima kasih yang tak terhingga diucapkan kepada semua responden yang sudi mengisi ruang-ruang kosong tuk edisi refleksi aku.hikhik.. 
    
    Aku jadi wartawan untuk slot refleksi untuk MAUKM ke-35, manakala untuk MAUKM ke-34 pulak, aku jadi wartawan slot rencana. Agak bosan sedikit so bila dapat jadi wartawan tuk refleksi ne, tak adalah aku rasa berat sangat. Aku tak nak taip banyak so jum tengok beberapa keping pic part dalam majalah yang sempat aku snap. Masa ne tak edar lagi tau. Anggap jelah sebagai teaser. hehe






This is for cover. ma = Majalah Aspirasi..^^




and of course, pic for sidang redaksi..
mestilah aku spot muka aku kann.hahaha




first article, aktiviti hujung minggu pelajar.




2nd is makanan & minuman segera..




















last but nOt least..resipi mudah..


Kepada semua warga UKM yang berkaitan, jangan lupa dapatkan Majalah Aspirasi UKM sebaik sahaja ia diedarkan. Ada banyak info menarik + pengetahuan am yang kami ingin kongsi bersama anda. Semoga hasil kerja sidang kali ini mampu membuat anda tersenyum. ^^








  

No comments: