JellyPages.com

Friday, February 17, 2012

Happy Birthday Aminah Hasan

Hai..tepat jam12 sempena 17 Februari 2012..T_T..aku dah tua..huhuhu. Sikitlah tapinya, xbyk pun.hehe. Hari ne birthdayku yang ke-22 tahun. Alhamdulillah, umur masih panjang, aku masih hidup dalam keadaan sihat walafiat. Susah jugak mau terima hakikat ne, its 22 years old already. And esok, 18 Feb, aku balik uKm tercinta da. Risau ne..harap-haraplah kawan2 d sana xda plan kenakan aku macam last year. eotteohge..eotteohge..( means: camna ne..camna ne..hehe. skali skala cakap Korea pa salahnya kan.. )





*  as usual..google search..hehe.ntah cupcake sapa la ne..





Aku ingat lagi masa tu aku baru balek dari kelas malam. Konon nak kuar dengan kawan so pakailah cantek2 skit, birthday girl la katakan. Tetiba kawan bilik sebelah, Cik Lily ajak aku pegi amik makanan dengan sorang senior yang kononnya nak belanja makan malam tu. Xpalah, aku pegi ja la demi dorang suma, konon-kononlah senior tu dah tunggu kat tSs Amin. Masa turun tSs, aku xda perasaan curiga langsung, just follow c Lily lagak macam kawan yang sanggup berkorban apa ja. Then bila aku dah turun, aku tengok diorang yang lain da siap dengan baldi menyorok kat sudut2 yang ada. Omjayy..Omjayy..habislah..Haiz..aku dah xtau mana nak lari masa tu, seriously hanya mampu lari2 anak and menjerit macam budak-budak jumpa hantu. Fine, aku kena simbah oleh diorang suma dengan nescafe+teh basi yang sudah d peram bebrapa hari. Lain lagi tepung kan.. Buttercream kek jugak,huhuhu..dahla cream tu susah nak hilang. Yang sedihnya malam tu aku pakai baju yang kawan aku hadiahkan sempena besday time tu. Hasilnya, memang aku laa yang paling cantek di uKm malam tu, sweet lagi...


Apa2pun aku xkisah langsung pasal suma tu, serius happy sebab diorang celeb ma birthday sedangkan kami suma xdalah rapat sangat masa tu, baru nak mula rapat. Xsangka diorang appreciate aku as a friend sampai macam tu sekali. Dapat banyak hadiah jugak masa tu plus blackforest cake. Satu kenangan yang aku betul2 xdapat lupakan. Thanx guys. Aku xpenah lupakan malam tu.hehe.. Pas dah puas makan kek and main nescafe basi tu, kami pun balik bilik masing-masing. Aku pun terus g mandi dalam kul2 lebih macam tu. Ntah penah d buat orang or x.. Tudung memang aku buanglah, xdapat selamatkan dah, baju and  jeans aku rendam dua hari satu malam, semata2 nak buang tepung yang melekat..hehe. Harap-harap kali ne aku xkan kena lagi. Sampai Amin ja nanti aku just senyap xnak rep text or jawab call. Dah serik dah.. Tutup pintu bilik rapat-rapat and kunci suma. hahaha..kali ne aku mesti mengelak and selamatkan diri. Last but nOt least, Happy besday tO me.. Hope my wish and dreams will come true someday.. Aamin..







No comments: