JellyPages.com

Monday, February 13, 2012

lAgi 5 hAri..

Hai..ari ne masuk ari ke 21 aku d taWau bumi tercinta, tinggal brapa ari sak lagi mau balek uKm sua..huwaaaa...xpuaslah cuti kali ne. Kejap btul juak. Once again, aku pusing2 taWau ari ne and semalam. Wif parents and macik aku. Semalam awal pagi kuar ngan bapak aku, pastu tengahari balek ruma kami pegi amik mak and macik aku sekali sebab nak pegi beli barang memandangkan petang semalam nak kumpul ramai2. Pas dah beli barang since tengahari sampai ke petang, sempat jugak aku pegi lawat bestfriend aku yang eksiden ari tu. Dea ngan mak dea da balek taWau memandangkan operation yg seterusnya lama lagi..dah tak sempat aku jumpa ari tu so aku usahakanlah d sini sementara ada driver yang boleh bawak aku.hihik.. Malam ne kuar kejap ja,g lepas rindu ngan salah satu peveret makanan. Cuti sem akan datang xtau lagi dapat balek or x so baek aku harung sekali jalan laa.hehe.. 




Sejak akhir2 ne famili selalu berkumpul sebab dah dekat tarikh kak sepupu aku nak kawin. thats why aku selalu jadi semak antara veteran2 ne suma. yang xbestnya utk sekali lagi aku xda sini masa ari penting tu, ada masa majlis kat tempat pengantin lelaki ja la sebab kak sepupu aku kawin ngan org negri sembilan. Masa tu memang suma famili ada tapi xsamalah macam tempat sendiri, xdapatlah buat macam2..so, behave myn..behave..huhu.. wana tema belah pempuan merah, lelaki pulak hijau lumut. aku ada can buat baju ijau ja la..ok,stop.hampir2 kuar tajuk sua ne..ari ne aku nak sangat makan gado2 and cendol tempat besa aku pegi ngan famili, kawan2 and cikgu masa zaman skola dulu (asik2 zaman skola dulu, macamlah da lama sangat),so pas maghrib aku pegilah ngn mak,bapak and makcik aku sorang.weheww..kalau xabes pon ada ramai ong sampah..









*  santan + gula merahnya mmg cukup.weheww..






*  kuah kacang macam gini baru power..hehe





*  isinya sayur2ran macam kangkung, taugeh, tauhu, lontong a.k.a nasik himpit, telur ngan apalagi,..ak dak engat.


S E K I A N. .




No comments: