JellyPages.com

Wednesday, June 12, 2013

Makanan. . . Makanan. . .

      Assalamualaikum w.b.t... Hai korang. Minggu ne macam rajin lak aku update belog kan. haha. Well, senanya ari ne aku puasa, dah dua ari. And sekarang aku tengah online fB sambil hadap gamba makanan. Masa macam ne memang terbaek kalau aku hadap gamba makanan yg sedap-sedap. Perut makin galak berkeroncong, padahal aku bangun sahur before subuh tadi. Dasar perut kuat makan. 


    Dah alang-alang aku nak ceta sal makanan, aku nak bagitau sal satu blog ne. Aku jumpa dah lama dulu & tak sangka ownernya orang Tawau. Satu kampung dengan aku der. So aku decide nak cari rumah dea ujung minggu ne. Bolehla aku g buat tempahan. Haha. Malas derr nak buat sendiri. Aku nak suh adek iparku kang mak aku bebel sebab nyusahkan orang. Better aku g beli, so mak aku mampu diam jek nanti. Aku ne agak pemalas okay, kalau boleh suma benda aku nak siap terus. Kalau rajin aku datang, means adalah tu ribut taufan yg datang tanpa d undang. Hehehe. Kidding.


     Sebelum aku terlebih taip, meh cni aku tayang skit pic makanan yg aku selalu hadap dalam belog yg aku ceta tu. Kak Rahel, pinjam jap pic hasil 'karya' akak ep. Nak paste kat belog saya. hehehe... 






Ne icecream cake..




Melty Hershey's




Vanilla Icecream




Snowcheesecake + Londonalmond + Pineappletart




Chocolate Flavour Melty Hersheys



     To be honest, aku sangatlah tergoda dengan suma dessert yang ada ne. Kalau korang nak tengok, ada banyak lagi gamba laen. Sila klik link ne tuk meninguk.. Nyummy..Nyummy.. kahkahkahkah... Semoga anda-anda yg try klik rasa apa yg guwa rasa. hikhikhikhik.. Naseb baek aku ada kawan yg posa sekali dengan aku so xdalah aku menahan iman sensorang dalam office ne. 


     Memandangkan tinggal esok jek aku posa dalam minggu ne, so Jumaat nanti bolehla aku g Korean Restaurant tuk lepas rindu dengan daebukki ( kuih beras pedas ). Maklumlah Seoul Garden xda kat Tawau. sobss.. Terpaksa cari korean cuisine yg laen. Lama gilos aku tak makan. Rindu banget. Auntie Anne's aku dah pesan kat adek aku. J'co jek lagi aku xda kesempatan. Ne laa dugaan yg berlaku kalau da abes study & balek umah. Semoga aku xkempunan. Aaminn. hehe.

P/S : - Starting from 10/06 until 23/06/13, RM70 for two pair of shoes (Plethora design only) at VINCCI. Come on girls ! 
        - Starting from 7th - 30th June 2013, theres promotion at Bonita Storewide. You can get bag + watches with only RM79. Hurry up girls !


No comments: