JellyPages.com

Friday, June 21, 2013

Produk Terlaris Pure Marine Collagen.

    Assalamualaikum w.b.t... Hai korang. Entry kali ne aku nak creta pasal produk terbaru diperbuat dari Pure Marine Collagen. Sebelum ne aku ada update salah satu kaedah yg boleh diguna pakai tuk membolehkan orang macam aku telan rumpai laut tuk bagi mendapatkan khasiatnya melalui dalaman. So, kali ne kaedah tuk diguna pakai d bahagian luaran plak. 


   Dalam masa seminggu dua ne ramai kenkawan tanya aku apsal muka aku da makin flawless, adakah disebabkan aku balek umah ke tempat asal (cuaca yg elok kat sini mempengaruhi keadaan kulit aku) bagai sirih pulang ke gagang atau adakah sebab aku ada secret method yang boleh buat muka aku flawless yang teramat. Kawan-kawan facebook asyik kata aku edit pic via lightroom bagai supaya nampak cantik & sebagainya. No..no..no.. Aku tak edit gambar sampai tahap macam tu sekali bro, aku just buang noise yg agak mengganggu, tu pown guna PHOTOSCAPE..PHOTOSCAPE okay..yang paling cikai, apalah sangat PHOTOSCAPE boley buat..


    Actually, almost sebulan dah aku guna satu set krim seaweed. Adek aku yg cadang supaya aku cuba, sebab dea dah cuba dulu. Before ne kulit adik aku sensitif sangat & senang jek nak timbul jerawat. Tapi sekarang tak lagi sebab dea dah guna krim seaweed tu (dah lebih dari tiga bulan). Aku tak sangka perubahannya sampai ke tahap begitu sekali. Baru-baru ne, produk losyen pown dah dikuarkan. So sesapa berminat nak mencerahkan diri bolehlah pm aku via fb ( Amyna Hasan) atau twitter (amynahasan). 






Losyen (RM15) + satu set krim seaweed (RM45)




The latest me. ^^




My younger sister.




     Antara fungsi satu set krim Pure Marine Collagen ialah menghilangkan jerawat, parut jerawat, eyebag, calar, mana-mana parut yang ada pada bahagian muka & the most important thing is, make your face smooth & flawless. Senanya aku tak berniat pun nak jual benda ne, tapi memandangkan this is something fun, suma pempuan suka, apa salahnya if aku share kan. hikhik. So pasne, xyah susah payah edit gambar tuk nampak cantik, flawless is nothing with this product. :p 

2 comments:

yatty ismail said...

Amboi babe.. Kenapa tak promote kat aku.. kulit muka aku lately ni pun da mcm sensitif.. hoho. nak gak muka flawless.. hehehe

yatty ismail said...

Amboi beb. Kenapa tak proote kat aku. kau tau x muka aku lately ni sensitif betul. Parut marut. Nak jugak muka flawless. Hohoh