JellyPages.com

Saturday, November 24, 2012

L.R.H

      Assalamualaikum wbt..Hai semorang. Hope korang sihat walafiat sentiasa. Senanya malam ne aku tak free tapi still nak update entry. Pas buat 'girlstalk' dengan Lizza (my coursemate), tetiba rasa nak buat luahan rasa hati. Aku tak tahu nak cakap apa sebenarnya sebab aku bukanlah sorang yang senang nak cakap atau luahkan apa yang aku rasa dalam hati. Cet, ayat memualkanlah Myn, jiwang karatss. Tapi aku usahakan jugak tuk cakap.


     Perasaan ne satu perkara yang subjektif, payah nak di paham, payah nak dibincangkan, payah nak dispesifikasikan dan macam-macam payah lagilah. Tengok kan, laen yg aku nak sampaikan, laen pulak yg aku taip. Nampak sangat dah lari topik. Aku memang sorang yg tak pandai nak luahkan perasaan. Okayy, tarik nafas, hembus Myn. Tarik then hembus lagi. You should start with something yg boleh buat kau mula bercakap. 


    Honestly, sebagai manusia normal, lagi-lagi sebagai seorang perempuan yang berhati lembut, aku ada sayang, suka, minat dan yg sewaktu dengannya kepada someone yg bergelar lelaki. Mulanya i dont even care about him langsung. Tak pernah terlintas tuk jatuh suka, jatuh hati, atau jatuh tangga dengan dea, but who knows kan, Allah yang tentukan segalanya. He said something to me, then, it makes me opened my heart for him tanpa sedar. 


     Sekarang ne, even ada banyak dugaan, aku cuba jugak tuk tunggu dea, sebab dea dah buat aku berharap dengan dea. So...dear Mr crush, please dont hurt me. Tell me if you dont want me so i can move on. Theres too many  choices, but you're the one. Seriously. I'll wait for you. I know that am not good enough for u but i'll try to fix my self, I'll try my best...

     Ne jelah yg mampu aku luahkan.huhu. Okayy, tetiba rasa nak karoks and nyanyi lagu BCL . 






Gambar hiasan semata-mata.




  

       
    

No comments: