JellyPages.com

Sunday, November 25, 2012

Outing Geng Development..

     Assalamualaikum wbt.. Hai semorang. Once again, aku update entry. hehe. Semangat nak update setelah bertungkus lumus mengumpul gambar outing semalam yg bertempat di KFC Metropoint Kajang, Alamanda Putrajaya and Perantau Hill sebelum balik uKm.


   Okayy, sebenarnya ini outing budak major aku for the very first time. Ada ramai lagi tapi tak semua dapat join. So sad, tapi xpa. Bak kata Lizza, even tak sampai lima orang, kena pegi jugak. Kita dah final sem ok! Sem depan tak jumpa dah. Mari kita enjoy! 


    Actually, kak Mira yg cadangkan kuar ramai2 ne, sebaik sahaja kuliah subjek Ekonomi bandar & Wilayah habis hari tu. Masa tu kami makan d kiosk FEP ramai-ramai. Bersesak d bawah pondok yg sangat sempit. Akan tetapi, tidak mengapa, demi mengeratkan lagi silaturrahim antara kami, kami gagahi jugak.hehe. Ayat skema! Agak-agak DBP nak tak amik aku keja dengan diorang.. =_=


    Pada hari Jumaat, bersamaan 23 haribulan November 2012, pukul 2.30 petang, kami berkumpul di bus stop Amin depan FEP. Strategik kan bustop tu, terletak betul-betul di tengah2 antara fakultiku dan juga kolejku. hehe. Ehm2, aku lewat tiba d tempat yg dijanjikan sebab aku ada urusan d JPPel uKm + pejabat pos petang tu jugak. Aku kena tempah bilik HEP tuk meeting kali pertama Sidang Redaksi ke-36. Aik Myn, bukankah kau dah bersara. Kata Sidang ke-35 arituh last. No derr.. Aku join semula, terpaksa lupakan hasrat tersebut. Hal ini kerana aku kena join jugak.sob..sob.. Tak boleh nak kata apa dah.


    Setelah selesai berurusan, maka aku pun gerak ke sana. Kebetulan jumpa Daus yg tengah park keta d depan PTSL ( laluan wajibku ), aku pon naik ke keretanya selepas dea pelawa. Malu derr klu aku men naik jek tapi dea xpelawa. Kami pon g amik gadis2 ayu yg sedang menunggu d bus stop. Bila Din sudah sampai dengan ketanya, kami pon gerak ke Metropoint Kajang. Act, plan awal, kami suma nak men bowling di Metropoint, tapi plan lari sikit bila semua decide nak g tgk wayang sekali d Alamanda. Karoks wajiblah kenn..





happy..


    Aku dah text Ryan, suh dea g Metropoint dulu then kami pon gerak kesana. Sampai sana suma setuju nak makan kepsi. Aku memang xmakanlah sbb aku dah lunch. Senak perut derr. Maka dengan itu, aku beli cheezywedges dgn coleslaw sahaja. Tu pon payah aku nak habiskan. Selesai makan & snap-snap.. Lets GONE..hahaha..




Semua orang ada kecuali aku..









topik apa ntah..



    Sampai Alamanda, aku & Lizza pegi beli tiket muvie sementara yg laen pegi menunaikan kewajipan masing-masing. Pastu, kami g survey pulak Ampang Superbowl. Hari ne ari Jumaat tapi, penuh macam weekend. Cemana nak maen. Ceh.. Bila suma dah berkumpul, kami pon decide tuk berpecah sebelum g tengok wayang. Aku, Lizza, Teha, Kak Mira & Aida g karoks, Ernie, Ryan, Daus & Din g men bowling. Sebab klu buat sekali harung takut xsempat derr.










    Karoks sejam ? Huh. Kalau diikutkan memang tak cukup, tapi nak buat macamana kan. Aku xnak balek lewat. Esoknya banyak keja nak buat. By the way, its really awesome sebab dapat kuar dengan diorang. Sayang kamu semua ketat-ketat, sendat-sendat..hehe..

No comments: