JellyPages.com

Friday, January 27, 2012

Berjaya Times Square...

Beginilah  kejadiannya  bila  aku  jadi  tukang  teman  orang  pegi  cari  barang. Beberapa  hari  sebelum  balek  Sabah, aku  dengan  Nat  sempat  keluar  g  kL  jap. BERJAYA TIMES SQUARE  or  TS  nama  pemesnya  yg  kami  reka2  sendiri. Nat  mau  beli  something  utk  dibawak  balek  as  ole2. Kebetulan  masa  tu  salah  satu  bFf  yg  study  d  uUm  turun  kL  jugak, mau  pegi  Masjid  Jamek  belanknya ( katanya )..so  aku  pun  suru  la  dea  g  TS  jap  jumpa  kami  and  skali  cari  beg  sini  sebab  time  ne  tengah  ada  sales  for  CNY. Jalan  punya  jalan, lalu  sebelah  kedai  beg  yg  agak  berjenama,  tak  pandang  pun  sebab  mesti  pesen ( fesyen ) yg  ada  eksklusif  untuk  mokcik2  jak..tetiba  mataku  sekilas  pandang  tengok  sign 70%.. wow!!!best  ne..tambah-tambah  lagi  aku  tertengok  beg  pesen  vintaj  yg tengah  hot  sekarang. Aku  stop  depan  kedai  and  terus  panggil  c Nyna, Oci  and  Natt..haiz..geram  eh..cantek..ada  dua  kaler..aku  lupa  la  snap  pic..haiya.. mata  sudah  rambang, apa-apa pun  tak  boleh  engat. Nyna  suka  beg  tu  then  beli  terus.   Aku  pun  dah  pegang  satu  pastu  tetiba  terengat  ada  lg  beg  yg  aku  tak  guna, pastu  nak  simpan  mana  pulak. So  aku  suru  diorang  amik  beg  tu  dari  tanganku  sebab  aku  takkan  lepas..haha..from  rm79.00  being  rm23.00..memang  berbaloilah..oh  God... sabarnya  aku..tapi  lupakan myn!..lupakan...huhuhu






*  memang  bergambar  depan  kedai  beg  tapi  kedai  beg  tu  bukan  yg  ini..hehe..me and nyna, nyna  and me..



*  fesyen baju ne cantek, tapi kalau kata aku mau pakai..xdanya..hehe..seksa..



*  geram eh..tidur jak kejanya..


Apa  yang  kami  perasan  sepanjang  tawaf  TS  ne, hampir  semua  kedai  kasut  ada  jual  bebrapa  jenis  kasut  dengan  harga  rm19.90  and  part  yg  ne  besanya  diorang  letak  brdekatan  dengan  pintu  masuk  kedai. Biasalah  tu, mau  habiskan  stok  yg  kurang  dapat  sambutan  kan..tapi  banyak  sak  yg  cantek. So, dengan  tak  ada  keja, memandangkan  dea  suda  dapat  dulu  beg  yg  dea  cari,c Nyna  pegi  letak  kasut  yg  harga  rm49.90++ di  bahagian  rm19.90  tu  then  terjerit-jerit...

" myna..myna...sini  dulu  kau bhaa..turun  sudah  harganya  kasut  ne...hahahahahaa.." 

...=_='..malu  seyh  tapi apa  aku  pedulik  kan..penat  sudah  aku  control  ayu+behave, aku ketawa  hampir  terguling-guling  d situ  jugak. Bagus  ideamu  tu sai ( sayang )..tapi  cabut dulu  price tag nya yaa..hehe..sabar  jakla  owner  kedai  dengan  kami. Alaa..bukannya  kami  xbeli,c  Oci  dengan  c  Natt  kan  tengah  try  kasut  gak. Aku  memang  tak  boleh  kawal  perangai  if  sudah  jumpa  dengan  genk  sehidup  semati. TS  tu  mcm  kami  yg  punya. So  sabar  ja  la  ya  uncle. Bila  bosan  tak  ada  apa  mau  buat  and  just  jadi  tukang  teman, snap2  la  kan..



*  patung said : aduh..aduh..sakitla telingaku..


Ada  banyak  pic  lagi  sebenarnya  tapi  ada  pulak  yang  rosak  haiz..geram  ne..
Yang  penting  sekarang  aku  dah  sampai  hometown. yeahh..k,baii..










No comments: