JellyPages.com

Wednesday, January 18, 2012

kiOsk aLa mAmAk d uKm..

ehm2..dengan bangganya aku menyatakan bahawasanya aku baru balik dari ptsl a.k.a library uKm..
hihik..fokus..fokus buat soalan sem lepaslah tapinya. pukul 11 library dah tutup,aku engatkan yatt & lily nak stay sampai pagi macam biasa tapi tak. so, sebelum balik bilik tu, kitaorang singgah fakulti jap. Nak beli burger kat kiosk FEP.


Selama nie memang aku tau kiosk kat situ bukak sampai pukul 3 pagi tapi tak berminat langsung nak pegi memalam buta macam nie. Memandangkan yatt & lily nak beli burger, pastu laluan tu memang dekat dengan blok aku, aku pon joinlah sekali. Agak meriah jugaklah sebab diorang pasang lagu kuat2 kat situ, even lagu retro, lepas tu agak ramai jugak yang lepak situ. Excited pulak aku tengok. Kiosk nie ada delivery jugak tau, kau jangan..bukan cincai..hehe..so...





* inilah rupa kiosk waktu malam. terletak bersebelah dengan dewan-dewan kuliah jarww..



* silau sikit.almaklumlah..hehe..
kiosk no.8 ok..



* nie kiosk yg satu lagi.bukak jugak.ada makanan goreng-goreng lagi.best2..


Alkisahnya, di mana ada Myn..d situ ada yatt & lily..di mana ada yatt&lily..jarang myn ada...
hurm..insyaAllah sem depan mana kamu ada,situ jugak aku ada ok.sayang kamu ketat-ketat.




* nampak buku tebal tu?yes..kami dari library. hehe..tapi as usual aku just bawak laptop & soalan past year.tu suma yatt yg punya sbb lily da abes exam.



* romantik kan kami.dating kat fak memalam.haha



* kekadang pelik jugak apsal sudut pidato, sepatutnya spot lepak.haha..uKm2..



* yang ada nie suma just bahagian bawah,bhgn atas ok jugak. tak dapat nak amik pic sebab masa ne ramai yang tengah makan kt part atas tu.


sorry la sebab kualiti gambar agak teruk sedikit,kan snap guna phone.hehe.sebenarnya aku tengah tunggu paper last untuk final exam, bila semua dah selesai barulah lega.wish me luck for that paper.k,baii..









No comments: