JellyPages.com

Saturday, January 28, 2012

fOn fLip-fLip

Hai..tetiba pulak rasa nak update blog sekarang ne. Hari ne kebetulan aku ada appoinment dengan someone ( ceh ayat xble blahh..appoinment kunun..ngaku jakla date..hehe ) petang-petang gitu, memandangkan aku hampir sampai ke destinasi awal sket so aku pun decide pegi jenjalan dulu d sekitar kawasan berhampiran. Tengah ushar-ushar kedai lot yang ada, aku masuk satu kedai handphone ( fon,n4n,hp ). Then tetiba macam besa aku akan cari fon jenis flip, window kunun.. Hurmm..honestly aku suka sangat fon jenis ne..since umur aku masih belasan tahun lagi.. Almaklumlah, sekarang kan dah puluh2 sket. Macam-macam pattern and color yang ada, geram jugak aku tengok. Actually bukan setakat suka tapi memang obses dengan fon jenis ne. Yang peliknya aku tak pernah beli fon jenis flip, tak pernah guna even sekali pun. Bila aku nak tukar fon, lain ja model yang aku amik.. 




why..why..why..sebab aku pegi beli dengan bapak aku. Bapak aku said..( rojak! )..fon jenis ne tak tahan, lagi-lagi bila orang macam aku yang guna pakai. Sah paling lama pun aku guna dua or tiga bulan, melampau....tapi bila aku pikir2 balek, haiz..ada jugak betulnya. kadang-kadang bila guna fon jenis batu gosok pun boleh rosak aku buat. So, aku mengalahla, biarkan bapak aku yang pilih mana satu aku nak guna. He'll makesure jugak yang phone tu jenis zitron so even aku kejakan dengan teruk sekalipun, fon tu masih ada peluang utk hidup. Teringin sangat nak flip..its ok, nanti aku beli sendiri. Tu pun kalau dapatlah..sebab aku ne jenis yang prob sket kalau g beli gadjet2 bagai ne. Tak reti sangatlah. Sepanjang hidup ne, fon bapak aku yang belikan, laptop sekali bapak aku, and kali kedua pulak adeq sepupu aku yang uruskan. MP5 pulak bapak aku jugak.haiz..entahla, aku kena belajar agaknya. Tak reti sebab takda nafsu bila tengok gadjet..kecuali...hehe...







*  kaler biru pulak tu.geramnya..





*  yang ne pulak kaler putih pon ada..huhu


seriously im craving for this!!huhuhuhu..comel seyh. Takpa, kali ne aku nekad nak dapatkan satu jugak. Tak kira!hehe..blue in color or white or black..white agaknya sebab aku tak penah lagi ada fon kaler white..sebelum ne asyik kaler itam and biru jarww...hehehehehe.
yang ne pon kiut gak..hehehe...





* entah pic fon sapa la aku kebas ne..




*  eeeeee...comel!!



S E K I A N

No comments: