JellyPages.com

Tuesday, January 10, 2012

sOalnya hAti








hai suma..hehe.rajin plak ak update blog tym2 exam ne kan..mybe sbb stress sket.xpa2..jan layan sgt stress tu..buat penat otak jak.baik aku buat apa2 yg patut utk releasekan tekanan perasaan yg menyinggah tu..hurmm..what i want to say is, i want my life back.thats all.xtau apa yg aku merepek ne tp itulah luahan perasaan yg aku rs aku dah pendam agak lama jgk..xdalah lama mn pun.haha.just sejak kebelakangan ne.




cepatlah ms brjalan..aku mau blek rumah.want to fix everything..just do it..ari ne aku kuar dgn sorg kwn aku n he knows that something happen to me.he said that i've changed already,not a bit but much!dengan muka innocent d buat2 aku tny dea..'yaka dude?aku rs besa jak pon..'..he stare at me and said its about heart..T_T..how do u know.....fine,ko mmg terer.soal hati n perasaan.yup2.okay,itu jak aku mau ckp sbb aku bkn jenis yg pandai sgt meluah apa yg ada dlm hati or aku pikir.wish me luck for exam ok. kepada engkau kwnku,thnx sbb basuh aku utk sejam lebih.i'll think about it.insya Allah. ko mmg hebatlah sbb dpt bc aku.segala nasihat tu aku engat babe.dun worry.i'll try.kbaii..

No comments: