JellyPages.com

Friday, January 20, 2012

dAtiNg bUat kaLi terakhir d uKm..

wah..sedihnya  malam  nie. sedih  sebab  sem  dah  habis..T_T..( padahal dalam hati kemain lagi sukanya ). Memandangkan  esok  yang  lain  dah  nak  balik, maka  dengan  itu  kami  kuar  makan  buat  kali  terakhir  untuk  sem nie. Tapi  Zati, Lily, Sue, Fana  tak  ada. Ada  yang  dah  balek  ruma, esok  ada  yang  masih  ada  exam & ada  yang  nk  balik  ruma  malam  nie  jugak. Hari  nie  kami  pilih  Soho  Seafood  di  Bangi. Tak  banyak  sangat  aku  snap  pic  sebab  kena  control  ayu  sikit. Ada  orang  ensem  kat  meja  sebelah.. hehe..kiddin.. Layann..




* jangan marah ep sebab aku interframe dulu.hehe



* sambil2 tunggu order sampai kan..hehe



* me & nat



* yatt & nurra



* Rupa-rupa orang yg xmakan aisykelim seabad..



* sampai hati kau rampas aisykelim ku yatt..
T_T..wuwuwuwu..




* kanak-kanak riang..=_='


Actually  icecream  walls  tu  awien  yg  beli  saja  nak  makan  ramai-ramai. So  lepas nie  bolehla  rindu-rinduan..hehe..lambat  jugak  aku  tunggu  order  sampai. Perut  sda  buat  konsert  jelajah, sempat  tour  satu  Mesia  laie..ntah  apalah  bahan  yg special  sangat  diguna  pakai  untuk  masak  makanan  tu. Ka  kena  baca  jampi  berjela-jela..hihik. Awas  arr  kalau  dak  sedap  pck!!haha. 




* mee bandung yatt..kuah pekat,memang kaw2.



*  laici kang Awien..nyum2..


finally....


*  nasi goreng SOHO..nampak besa ja tapi not bad la.rasa macam Twiesties pon ada.

hurmm...ada yg kurang dengan nasi ne..


* serius aku macam tak boleh kalau takda sos cili..hehe..waiter!chilli sauce plez..^^



* urkkkk.....alhamdulillah..(:DD)



yatt : mee..maafkan  aku  k..aku  tak  dapat  habiskan  kau..
mee  bandung : takpa2..aku paham  kau  da  kenyang  sangat..
yatt : thanx  sebab  memahami..T_T


begitulah  alkisahnya..lepas  makan  kitaorang  pon  blah. aisykelim  tu  nurra  yg  habiskan  hingga  ke  titisan  akhir. Aku  just  kebas  buah  kiwinya  jak  sebenarnya. hehe..jumpa  sem  depan  ya  kenkawan..rajin2lah  contact  sepanjang  cuti  ne.daa.












No comments: