JellyPages.com

Saturday, January 7, 2012

exam..exam..exam..

hai..xsangka kan ari ne 6 hbln Jan  sua.. cpt plak ms brlalu..(pdhal ska sbb xlm lg blek ruma..yeyeye..)actually aku ada paper exam ari ne, subjek mikro II, serius aku xconfident sblm msuk dewan exam tu sbb ada prob sket dgn subjek ne.slalu buat hal tym kls.. on9,blek awal..kuar msuk tym lec ngajar d depan, gosip d blakang n plg dahsyat, blek awal.hehe.. bla tym exam tau gak aku kecut.tp aku buat suma tu ada sbb la..bkn sj2..sbbnya is hilangkan bosan.gagak ngerti deyh lec ngajarin..sakit otak.baek ak bc sdr dlm bilik.haiz.xsgka plak aku dpt jwb.haha. yala,sda study,mampulah..klu xstudy..dlm mimpi la..pengajaran yg ak peroleh..next sem..even ada masalah mcm ne lg..aku kna face it!kna tahan jgk..stay ja dlm kls n take note apa2 yg penting.try xmemberontak even jiwa aku mmg ska memberontak..hurmm..apa2pun..gud luck to suma kenkwn yg tgh duk exam.do well ok.jan tensi2..hehe..k bai..




* good luck 4 exam suma..jan plak fenomena d atas ne still membelenggu anda.kekeke

No comments: